czwartek, 6 lutego 2014

Aktualizacja styczeń 2014r - porównanie na przełomie roku włosomaniactwa


Hej, dziś przybywam do Was z aktualizacją pielęgnacji stycznia moich włosów.
Post trochę spóźniony ale to wina nauki, sesja niestety panuje...
Dzisiaj również będzie porównianie moich włosów na przełomie roku jak to wyglądało;)


Więc zaczynamy:
Porównanie z ostatnią aktualizacją z listopada po lewo a aktualne po prawo.

 
   












 


 



Na zdjęciu po lewej widać odgniecenie na wysokości głowy,  od spinki żabki, którą spinam włosy do snu, kiedyś pojawi się post o mojej fryzurze do snu wyczarowanej z jednej takiej małej spineczki.



Pielęgnacja stycznia:
O- Isana różowa, Nivea LR
M- schauma z oljkiem arganowym, Aletrra z kofeiną
M- Henna Wax
Zabezpieczenie:  jedwab marion, serum GP
oleje----------
płukanki----- 
wcierka-------


Moja pielęgnacja w styczniu była dość okrojona ponieważ nie miałam czasu zajmować się moimi włosami w związku z czym, żyły własnym życiem;)
W lutym mam zamiar wprowadzić oleje i maski na dłużej a nie co któreś tam mycie z braku czasu.


A tutaj z lampą:








Zdjęcia moich włosów na przełomie  roku 
 ( nie mam zdj ze wszystkich miesięcy niestety...)


luty 2013

marzec 2013
kwiecień 2013





maj 2013
czerwiec 2013


lipiec 2013

sierpień 2013

wrzesień 2013

październik 2013

listopad 2013



aktualne





I porównanie z ubiegłym rokiem:





Włosy w ciągu roku znacznie się zmieniały, raz były prawie idealne(dla mnie)  a raz wyglądały jakbym nic z nimi nie robiła. Warto podkreśić, że jestem posiadaczką cienkich włosów ze względu na strukture a także rzadkich, do tego są wysokoporowate co utrudnia mi okiełznanie ich. Pomimo, że pielęgnuje je już rok, nadal nie znalazłam właściwej pielęgnacji dla moich piórek... wiem, że treściwymi maskami szybko można je obciążyć, tak samo olejami, dlatego wszystko muszę robić z umiarem.
Największy problem stwarzają mi przednie pasma, są bardzo lekkie i szybko się wywijają a czasami robią delikatne loczki co mnie bardzo denerwuje... szybko też się plączą, wystarczy lekki powiew wiatru...
Często brakowało mi na nie siły i cierpliwości,  wydawałam mnóstwo pieniędzy na kosmetyki do włosów, dbałam o nie, stosowałam się do różnych zasad jak np, spłukiwanie zimną wodą, wiązanie ich do snu, zanim czesałam je szczotką to rozplątywałam kołtuny palcami.

Jedank nie poddaje się i walcze o nie dalej, wiem że nie będę miała nigdy przepięknej tafli ani buszu na głowie bo genów nie oszukam i nagle nie wyrośnie mi gąszcz na głowie ale będę dbała o to co już mam;)


Jak tam Wasze włosy?

Niebawem post z paznokciową propozycją na karnawał, a także nowości stycznia, które powinny być już dawno opublikowane.

Całusy
nutkowa

6 komentarzy:

  1. Cięcie na prosto Ci służy :) Bardzo dobrze, że się nie poddajesz! Stosuj przede wszystkim mocno emolientowe kosmetyki (z humektantami przy wysokoporowatych włosach trzeba uważać - zwracać uwagę na punkt rosy, bo inaczej puch), ale i proteinami też nie gardzić - sprawdzić, jakie Ci służą i od czasu do czasu dostarczyć im dawkę protein :) No i olejować! Dobrze dobrany olej czyni cuda :) A najważniejsze, to uzbroić się w cierpliwość, bo w przypadku cienkich i rzadkich włosów zmiany zachodzą znacznie wolniej (coś o tym wiem) ;) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej kochana dziękuję za rady;);* napewno będę próbować dalej nad nimi pracować i uzbroje się z cierpliwość;)

      Usuń
  2. Wspaniała przemiana! Wyglądają już naprawdę bardzo dobrze, jestem pewna, że za kolejny rok będą już zupełnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bez lampy o wiele lepsze bo nie ,,prześwietlają'' Ci włosów które, potem wyglądaja na jeszcze rzadsze;) Dla mnie są gęściejsze niż rok temu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że bez lampy wyglądają lepiej ;)dziękuję za miłe słowa;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...