sobota, 4 stycznia 2014

Zakupy styczniowe, czyli rozmaitości

Hej, dziś pokaże Wam moje łupy, które wczoraj nabyłam;)


Zestaw do stemplowania paznokci,  nareszcie znalazlam stacjonarnie i o wiele taniej niż w naturze zapłaciłabym za zestaw essence, który jak oglądałam ma beznadziejne wzory na płytce.
Kupiłam komplet separatorów oraz przyrząd do robienia koka.



Moja płytka ma nr B82, miałam do wyboru jeszcze trzy,  ostatnie sztuki ale nie chciałam mieć na płytce żadnego owocu ani zwierzaka, zdecydowałam się na kwiatki i mam już  w planach dokupienie innych płytek ze wzorem, którym można stemplować całego paznokcia;) Na  płytce jest folia ochronna a sama płytka jest bardzo podatna na zarysowania dlatego trzeba ostrożnie się z nią obchodzić. Oczywiście już przetestowana, niestety chyba muszę zaopatrzyć się w specjalne lakiery do stempli z essence za ok. 8zł, ponieważ te co mam nie  są zbyt gęste i nie nadają się do robienia wzorków, robiąc tysiąc prób odbiłam kilka wzorków w całości jednak słabo je widać. 
Napewno pochwalę się jak coś ladnego z nimi wykombinuję;)




Kolejne zakupy to tshirty z reserved:





Na koniec pokażę Wam obiekt mojego zdziwienia, gdzie po otwarciu maseczki henna wax musiałam uważać by mi nic nie wyleciało, ponieważ opakowanie było tak pełne.
 Nie miałam jeszcze takiej maseczki, gdzie byłoby aż tyle produktu, po same brzegi;) 
W dalszym planie możecie zobaczyć prezent od mojego skarba, który przypadkiem załapał się do zdjęcia;)






A Wy już macie na koncie jakieś styczniowe zakupy?

Pozdrawiam
nutkowa

7 komentarzy:

  1. Ja również mam ochotę na taka płytkę do zdobienia pazurków.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie, na zakupy (i to spore) wybieram się w przyszłym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi te stempelki w ogóle nie chcą wyjść:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też nie zbyt ale trzeba nabrać wprawy i mieć odpowiedni lakier;)

      Usuń
  4. Koszulki są bardzo fajne, sama z chęcią bym je kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygarnęłabym pierwszą koszulkę :) i separatory też! a do tych stempelków, to chyba nie miałabym cierpliwości, już samo malowanie paznokci mnie wkurza ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...