niedziela, 26 stycznia 2014

Moje naturalne paznokcie i ich problemy


Cześć, dziś przedstawię Wam moje paznokcie bez żadnych szczególnych zdobień, pomalowane jedynie lakierem przezroczystym.

Ponadto wspomnę jakie mam z nimi czasami problemy.




Poniżej prezentują  się paznokcie u  lewej dłoni, z nimi mam zawsze mniej problemów, nie wiem z czego to wynika ale paznokcie są wytrzymalsze niż u dłoni prawej.
Moim największym problemem i zmorą jest utrzymanie idealnego kształtu ehh
Moim wzorcowym kształtem jest kwadrat, jednak paznokcie kiedy osiągną już jakąś konkretną długość, przeważnie zawsze stanie się jakiś mały ''wypadek'' i kształt trzeba zmienić.
Żal mi ścinać wtedy cała resztę. Stosuję zasadę, że kiedy jakiś się złamie wtedy piłuje go na w miare normalny kształt i czekam aż dorosną do reszty.


Na poniższym zdjęciu idealnym tego przykładem jest palec wskazujący, niestety mało fortunnie otwierałam drzwi i pożegnałam się z rogiem paznokcia heh





Dłoń prawa: tu jest trochę gorzej...
aż trzy paznokcie uległy wypadkowi i są jakie są, może nie współgra to z resztą ale za jakiś czas planuje wszystkie lekko skrócić o końcówki, więc minimalnie nie będzie się to tak rzucało w oczy;)





Moje paznokcie nie są idealne i nigdy nie będą, jednak mi osobiście się podobają;)
Z reguły są mocne, twarde i rzadko uszkadza się płytka, gdzie trzeba je piłować.






Problemem są dla mnie również suche skórki wokół paznokcia...
Nie jest to problem długotrwały, czasami tylko mnie denerwują i wyglądają okropnie.
Wtedy zazwyczaj smaruje na noc dłonie grubo kremem z naciskiem na skórki.






Buziaki
nutkowa

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne masz paznokcie. Ja na szczęście nie mam problemów ze skórkami, jednak dość często mi się paznokcie łamią, a gdy już dwa się złamią to skracam wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz bardzo ładne i zdrowe paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet bez lakieru prezentuja sie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, ale powinnaś popracować nad kształtem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem;) jednak cięzko mi jest zrobić idealny i utrzymać go przez długi czas;(

      Usuń
  5. Są dłuugie :O moje to cienizna w porównaniu do Twoich!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne pazurki :) ja musiałam wszystkie spiłować i teraz namiętnie nakładam na nie olejki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...