czwartek, 23 stycznia 2014

Małe zakupy styczniowe




Hej, dzisiejszy post krótki a to dlatego, że mam mnóstwo nauki i totalnie nie mam czasu pisać postów;(
Dziś na szybko mały haul z natury;)










Co kupiłam:
  • krem do rąk GP aloesowy
  • krem do rak GP z jakółczym zielem, polecany przez wiele blogerek także będę testować;)
  • kredka do powiek jasny beż z lekkim efektem brokatu, upolowana na promocji
  • lakier essence również promocyjny za całe 0.99zł  Tak tyle kosztował;D +napewno pojawi się post paznokciowy z nim;)

W tym miesiącu czekam jeszcze na paczkę z ezebry, gdzie kilka rzeczy zakupiłam głównie z myślą o paznokciach;)
Ostatnio mam szał na paznokcie co możecie zauważyć po ostatnich postach- jedynie o paznokciach.
Nie zapomniałam o aktualizacji włosowej, jednak celowo jej nie wstawiałam, ponieważ nie miałam fotografa a jak miałam było już późno lub moje kłaczencje miały zły dzień...

 Jak tam Wasze zakupy?

Pozdrawiam
nutkowa

2 komentarze:

  1. Ja na razie kupuję tylko rzeczy bardzo potrzebne, bo mam za dużo kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też staram się te najpotrzebniejsze... a kosmetyki do włosów nie pamiętam kiedy ostatnio kupowałam, takie zapasy mam;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...