sobota, 7 grudnia 2013

Tanio sprzedam biżuterię!

Hej, ostatnio robiłam porządki w mojej szkatułce z biżuterią i okazało się, że mam tego zbyt dużo a do tego w większości nie chodzę, tak więc postanowiłam zrobić wyprzedaż zbędnych ozdóbek.
Niektóre miałam na sobie tylko raz, niektóre częściej nosiłam ale nic nie jest zniszczone.

Kupujący ponosi cenę dostawy.

Mogę zrobić dokładniejsze zdjęcię konkretnej rzeczy, która Was interesuje.

Wysyłam rzeczy od razu jeśli dostanę informację, że ktoś jest zdecydowany.

Biżuteria, którą mam na sprzedanie:


1. kolczyki - 3zł

2.. zawieszka do łańcuszka - 7 zł (NOWA, srebrna)




3.zawieszka do łańcuszka- 5zł (srebrna)




4. kolczyki kółka - 3zł








5. kolczyki z cyrkoniami- 10zł, długość 7cm




6. kolczyki - 3zł




7. zawieszka do łańcuszka - 5zł (srebrna)






8. łańcuszek - 5zł, długość 33cm





Jeśli jesteście zainteresowane, którąś z tych rzeczy piszcie w komentarzach.


Pozdrawiam
nutkowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...