czwartek, 26 grudnia 2013

Świąteczne paznokcie z małym gościem - reniferkiem

Cześć, dziś na ostatni dzień świąt pokaże Wam moje paznokcie, które wczoraj wyczarowałam na szybko podczas czekania na moje kochanie;) paznokcie nie są takie jak planowałam, miał być inny wzorek ale czas nie pozwolił i musiałam znienić koncepcję choć te również mi się podobają;)


Zdjęcia robione wczoraj z lampą, ponieważ było już ciemno;(




A tu dodatek z bliska,  nad którym męczyłam się najbardziej z racji tego, że nie mogę nigdzie znaleźć sondy do zdobienia stacjonarnie,  musiałam posiłkować się pędzelkiem do zdobień;)


Myślę, że choć trochę przypomina on świątecznego reniferka;)


Na koniec życzę Wam aby dzisiejszy dzień byl pełen wrażeń oraz żebyście się nie przejadły siedząc z rodziną przy stole;) polecam krótki spacer bo pogoda za oknem pozwala na wyjście z domu, nikogo nie przysypało, mrozu także nie ma dlatego jak najbardziej wskazane jest spalić to i owo;)


Pozdrawiam
nutkowa

2 komentarze:

  1. Wyglądają super! Mi by to z 5 godzin zajęło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocze *.* szkoda ze ja nie jestem tak manualnie uzdolniona jak ty :p Jednym słowem zazdroszcze i musze do ciebie wpasc zebys mi takie zrobila

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...