piątek, 20 grudnia 2013

Śnieżki na paznokciach!

 Hej, dziś przybywam do Was z moim zimowym motywem na paznokciach. Zimy co prawda nie ma za oknem,  dlatego więc postanowiłam sobie ją stworzyć na paznokciach.





Zdjęcia wykonane zaraz po pomalowaniu i wyschnięciu, nawet nie miałam czasu zbytnio zmywać lakieru ze skórek ale nie jest tak tragicznie, poza tym muszę się zaopatrzyć w profesjonalny sprzęt do zmywania niepotrzebnego lakieru.  Narazie  przy każdej próbie z pałeczkami kosmetycznymi udaje mi się zmyć kawalek lakieru z paznokci a nie ze skórek;)







Do pomalowania paznokci użyłam:
turkusowego lakieru z LeMaxa
Białego lakieru do zdobień również LeMax
Bezbarwny lakier do pokrycia na zewnątrz








Śnieżki wykonałam z tego tutorialu:





Jak tam Wasze paznokcie? Jakieś śnieżno-świąteczne motywy przygotowane na święta?
Ja osobiście miałam w planach czerwone z reniferkami ale musialam ję obciąć i muszę zminieć koncepcje;)

Pozdrawiam
nutkowa

8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie rewelacja. Taki prostu trick a jaki fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Profesjonalny sprzet do usuwania zbednego lakieru zastapi Ci cienki pedzelek, najlepiej do zelu zanurzony w zmywaczu. Jest bardziej precyzyjny i higieniczny niz flamastry korygujace. Kluczem udanego zdobienia jest nienaganna baza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śniegu nie ma za oknem to chociaż jest na paznokciach :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę sobie zrobić taki 'makijaż' na paznokciach, ale dopiero wtedy gdy śnieg będzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...