wtorek, 31 grudnia 2013

Prezenty+Zakupy grudniowe

 Hej, dziś post naprawdę szybki i krótki. Chciałam Wam pokazać moje kosmetyczne prezenty świąteczne oraz zakupy grudniowe, które były szczególnie skąpe;)



Na początek zakupy:




Kupiłam sobie sweterek, ostatnią zimową rzecz, choć zima się nie skończyła a nawet nie zaczęła to ja jakoś nie będę zaopatrywać się w zimowe ubranka, sweterków mi starczy i nic więcej do szczęścia nie potrzebuję... chyba żeeeee lakierów do paznokci;) tego nigdy mało i jakoś zbliżam się do głośnego wypowiedzenia iż moje lakieromaniactwo powraca w spotęgowanym stopniu;)
Zaopatrzyłam się w dwa kolorki, które zawsze chciałam mieć, szczególnie jeden- brązowo/bordowy, nie wiem jak go nazwać ale zawsze mi się marzył. Kolejny to ciemny popiel od safari. 
W biedronce upatrzyłam tylko świeczki zapachowe o zapachu wanilii i one własnie pojadą ze  mną na studia by umilać mi wieczorną naukę, która niestety zbliża się nieubłaganie z egzaminami;(



Kolejne to prezenty kosmetyczne, więcej Wam nie pokaże bo tylko to jest najciekawsze dla każdej wlosomaniaczki/kosmetykoholiczki;)



Zestaw rexony, zawsze się przyda, ma bardzo świeży zapach;)
oraz maseczka wax, która marzyła mi się od dawna i miałam w planach zakupienie jej, jednak mój kochany mikołaj mnie wyprzedził i zrobił mi tę przyjemność. Oczywiście testy od stycznia, bo przez cały grudzień miałam swoja mieszankę o której niedługo napiszę wszystkie moje odczucia, powiem tylko, że będzie drożdżowo ;D



To tyle ode mnie, jak tam przygotowania na sylwestra, włosy, paznokcie, kiecka?
Na koniec chciałabym Wam życzyć połamania szpilek, trzeźwości przez cala noc oraz aby ten przyszły rok był lepszy dla każdej z nas, nie tylko w kwestii włosowej ale każdej innej;)


Pozdrawiam
nutkowa

3 komentarze:

  1. bardzo lubię te świeczki z biedronki :) bordowy lakier ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez opakowanie cudownie pachną i mam nadzieję, że po zapaleniu również tak będzie;) a lakierem napewno sie pochwalę na blogu jak pomaluje paznokcie;)pozdrawiam

      Usuń
  2. Świeczki z Biedronki pachną przecudnie ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...