czwartek, 12 grudnia 2013

Inspiracje włosowe z Jenifer Aniston

Hej, dziś post, w którym zaprezentuję Wam kilka fotek Jenifer Aniston, którą osobiście bardzo lubię jako aktorkę i zawsze zachwycam się jej włosami. Uważam, że ta aktorka jako nieliczna  z wszystkich zagranicznych, może pochwalić się super fryzurą a także znakomitą kondycją włosów.
Kiedyś czytałam, że Jenifer używa pełnej gamy kosmetyków firmy Kerastase, a te jak wiadomo tanie nie są...

Pokażę Wam fotki, które mnie osobiście bardzo się podobają, oczywiście chodzi mi tu głównie o włosy;)







































A Wy macie jakąś ulubioną gwiazde jeśli chodzi o ideał włosów?


Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. Piękna kobieta :) jej fryzury zawsze podziwiałam :) Jak ją widzę czy to w telewizji czy w gazecie zawsze przypomina mi się ona we fryzurze jaką miała podczas grania w "Przyjaciołach" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo jak koleżanka wyżej, ostatnio zaczęłam oglądać "Przyjaciół" i widząc jakie włosy posiadała kiedyś i jakie ma teraz, to przeszła niezwykłą metamorfozę ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też zawsze podobały się jej włosy :)
    p.s nominowałam Cię do Liebster Blog Award http://kosmetyczkamyszki.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award.html, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...