poniedziałek, 9 grudnia 2013

Aktualizacja włosów listopad 2013


Cześć! Dziś aktualizacja pielęgnacji włosów z listopada. Miesiąc zleciał nawet nie wiem kiedy i moje włosy też nie odczuły tego upływu czasu...




                  październik                                                                     listopad                                                                              

Zdjęcie z listopada robione telefonem bez lampy, dlatego taka jakość;/



Pielęgnacja listopada:

O:  maska z dodatkiem olejku rycynowego
M : Schauma z olejkiem arganowym oraz BD niebieski, alterra z kofeiną
0:  AiK
Wcierki: 3x jantar
Zabezpieczenie: jedwab Marion
Płukanka: z octu jabłkowego
Maski: bingoSpa drożdżowa
Oleje: rycynowy na skalp, 1x lniany na długość
inne: suszenie naturalne, suchy szampon, mgiełka aloesowa, żel lniany
Zabiegi fryzjerskie: -



W tym miesiącu nie rozpieszczałam włosów, szczerze mówiąc żyły własnym życiem.
W planach  na grudzień mam  drożdże jako dodatku do maski. 
Walczę z wypadaniem i rozważam nawet picie drożdży ale to dopiero po miesięcznej kuracji drożdży w masce, zobaczymy co z tego wyjdzie;)+rycyna tradycyjnie

Post szybki i krótki bo lecę robić paznokcie z zimowym motywem, jakim?  pojawi się z czasem postz moim świątecznym i zimowym wzorem pazurkowym;)

Jak Wasze włosy? Czego używacie na problem z wypadaniem włosów?

Pozdrawiam
nutowa

6 komentarzy:

  1. Ja zaczęłam niedawno używać wcierki z kozieradki. I mimo, że nie robię tego zbyt regularnie to zauważyłam poprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi ta wcierka nie zbyt przypadła do gustu ale może dam jej drugą szanse;)

      Usuń
  2. Moje włosy ostatnio wypadają jak szalone, zupełnie nie wiem czemu.. :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienne wypadanie jest najgorsze:(

    Zapraszam też na konkurs na moim blogu, do wygrania zestaw hammam: czarne mydło Savon Noir i rękawica Kessa!
    http://madie.randan.pl/konkurs-wygraj-zestaw-hammam-czarne-mydlo-savon-noir-i-rekawice-kessa/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zaczęłam używać AJURWEDYJSKIEJ TERAPII DO WŁOSÓW Z ORIENTANY i jestem bardzo zadowolona:)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam do zabawy http://kosmetycznakrainaa.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...