wtorek, 5 listopada 2013

Zakupy październikowe+ info o nowej drogerii




Hej, przyznam szczerze, że ten post miał pojawić się o wiele wcześniej, kiedy robiłam zdjęcie zakupów a było to jakieś 2 tygodnie temu;( niestety nawał nauki nie pozwolił na wstawianie postów...
Jednak dziś jestem z postem obecna w blogosferze i mam w planach być tu częściej ale to zobaczymy jak wolny czas pozwoli;)



Oto moje zakupy:




od lewej: 
  • krem do rąk Garnier-   L-BIFIDUS +Ekstrakt z masła shea, 75ml, cena: 2zł, zakupione w carrefourze
  • żel do mycia higieny intymnej INTIMEA z ekstraktem z kory dębu, chyba każdy zna biedronkowy hit;) kończę niebieski i baaardzo byłam ciekawa tego produktu, cena 3zł;
  • ocet jabłkowy- zakupiony do płukanki w rossie za ok 7zł
  • kolejny olejek rycynowy, cena 3zł
  • pomadka Alterra rumiankowa, oczywiście do rzęs!;D
  • Maska Bingospa drożdżowa, cena ok 12zł, zakupiona w Auchanie, baardzo ją polubiłam;)
  • zalotka KillyS- moja pierwsza;p cena ok 5,50zł
  • nieobecny na zdjęciu czepek, którego szukałam wszędzie i we Włocławku i Bydgoszczy  i przypadkiem trafiłam na niego w małej drogerii  bydgoskiej,  co jak się okazało tak mała nie jest i skrywa wieleee przyzwoitych produktów, które w sklepach trudno dostać; kosztował mnie aż 3,60zł ;D

UWAGA! 
Ważna wiadomość dla bydgoszczanek (chociaż pewnie już wiedzą;p) w tym lub przyszłym miesiącu zostanie otwarta w Bydgoszczy drogeria HEBE !! ja się nie mogę doczekać ;) z racji tego, że do tej toruńskiej wybieram się drugi rok bardzo cieszy mnie, że bd mieć ją pod nosem na czas studiów;)
Hebe powstanie na ul. Gdańskiej obok eMpiku, warto też śledzić stronkę drogerii na facebooku: https://www.facebook.com/drogeria.hebe?fref=ts



Pozdrawiam
nutkowa

11 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak sprawdzi się maska Bingospa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam zalotki, nie planuję zakupu gdyż obawiam się przycięcia sobie rzęs :D kilka razy słyszałam od znajomych o takich historiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, nie wiem w jaki sposób można by sobie taką krzywdę zrobić ponieważ końcówki sa zabezpieczone gumeczką i są nieszkodliwe dla naszych rzęs;)

      Usuń
  3. Jeeeee hebe zawita w Bydgoszczy, ja się cieszę, ale mój portfel już mniej :) !
    Dzięki za informacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się cieszę i nie moge doczekać otwarcia mam też nadzieję, że nie roczaruje sie ofertą;p

      Usuń
  4. Wszyscy w sumie się jarają tą HEBE, a ja wyszłam z drogerii rozczarowana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog ! :)

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...