poniedziałek, 11 listopada 2013

Moje naturalne pazurki

Hej, dziś luźny post ale inny od wszystkich;)
Długo zastanawiałam się czy dodać tego posta bo początkowym założeniem przy tworzeniu bloga miały być posty o tematyce kosmetycznej z naciskiem na włosy.   Mam więc  nadzieję, że pozytywnie go odbierzecie;)




Oto moje pazurki, które zrobiłam sobie na wesele kuzyna:


 A to baaardzo stare ale znalazłam to zdjęcie i postanowiłam wstawić;) moje studniówkowe hehe



Kiedyś bardzo lubiłam kombinować ze wzorkami na paznokciach i co tydzień miałam inny motyw, jednak z czasem przyszło więcej nauki  i obowiązków dlatego  mniej czasu miałam na bawienie się z lakierami więc albo kładłam jeden kolor lub wgl ich nie malowałam...


Powiem Wam, że nigdy nie mogłam narzekać na moje paznokcie i wszyscy je chwalili, zawsze były grube, twarde i nie ulegały szybko zniszczeniom a przede wszystkim  były bardzo wytrzymałe.
Nie mam problemu z ich zapuszczeniem i nie wyobrażam sobie chodzić w krótkich, raz kiedyś ściełam i czułam się goło( mam nadzieje, że wiecie co mam na myśli ;p)



To tylko namiastka tego  co chciałabym prezentować w postach tego typu.
Jeśli chcecie aby takie posty jeszcze się tu pojawiały, piszcie w komentarzach a napewno będzie to motywacją dla mnie aby je systematycznie malować i pokazywać Wam moje pazurki;)


Pozdrawiam
nutkowa

1 komentarz:

  1. Też mam dość mocne własne pazokcie, kilka razy oskarżono mnie nawet o posiadanie sztucznych (a takich nigdy nie miałam!).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...