środa, 20 listopada 2013

Aktualizacja włosów- październik 2013

 Hej, dziś przedstawie Wam nieco spóźnioną aktualizację z pielęgnacji października,  przyznam szczerze, że to zdj tak jak ostatnio, zalegało u mnie dość długo i czekało aż znajdę czas na stworzenie posta ;)

























                           wrzesień                                                                           październik

Zdjecie z października robione wieczorem z lampą, dlatego mam taki piękny złoto-miodowy kolor włosów, który osobiście baaardzo mi się podoba;)
W tym tygodniu włoski idą pod nożyczki, bo ewidentnie tego potrzebują;)






Pielęgnacja października:

O:  Loreal fioletowa, maska z dodatkiem olejku rycynowego
M : Schauma z olejkiem arganowym oraz BD niebieski
O: Isana różowa
Wcierki: Jantar prawie po każdym myciu( zrezygnowałam z codziennego używania wcierki)
Zabezpieczenie: jedwab Marion, kilka razy Biosilk
Płukanka: z octu jabłkowego
Maski: bingoSpa drożdżowa
Oleje: rycynowy na skalp
inne: suszenie naturalne, suchy szampon, mgiełka aloesowa,
Zabiegi fryzjerskie: -


PS. Wczoraj przejeżdżałam ulicą Gdańską w Bydgoszczy i przygotowania do otwarcia HEBE idą pełną parą, mianowicie udało mi się zauważyć szafki na kosmetyki, także tylko czekać aż otworzą.
Jak tam Wasze włoski?


Pozdrawiam
nutkowa

8 komentarzy:

  1. Wyglądają na bardzo przerzedzone :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak i nie mogę nic z tym zrobić;(

      Usuń
  2. rok temu miałam bardzo podobne włosy do twoich. Też mam bardzo cienkie i mało gęste i zawsze wszyscy radzili mi żebym je ścięła ale ja jestem uparta i zawsze marzyłam o długich, ładnych włosach. Obecnie mam włosy do tali i miewają dni gdzie prezentują się całkiem nieźle. Najważniejsze jest to że mi się już nie kruszą i nie rozdwajają (a od gimnazjum aż do podstawówki zawsze miałam porozdwajane do połowy długości). Tak więc dbanie o włosy się opłaca, zwłaszcza jeżeli ma się delikatne włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dbam o nie nawet nie wiesz jak, tyle, że często wyglądają jakbym przy nich nic nie robiła a tak je rozpieszczam;( mi osobiście sie nie kruszą już z tym dawno problemu nie mam ale wypadają i nowe już nie rosną przynajmniej ja nic nie zauważam;(

      Usuń
    2. oj nawet nie wiesz ile mi w tym roku na jesieni wypadło włosów, myślałam że się załamie bo włosów leciało nawet po 150 tylko podczas mycia, a do tego dochodziły te które wypadały przy czesaniu. Obecnie objętość u nasady kucyka to 6-6,5 a objętość mierzona przy końcu włosów to 1,5-2cm tak więc nie ciekawie to wygląda. Wysłałam Ci zaproszenie do bloga (bo mam zastrzeżony), więc jeżeli chcesz poogladać moje włosy to zapraszam:)

      Usuń
  3. w jakim miejscu dokladnie na gdanskiej ? Nic o tym nie slyszalam,z nieba mi spadlas z ta informacja!! Hebe-cudowna drogeria .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hebe ma byc przy empiku zaraz, mam nadzieję, że przed świętami otworzą ale narazie cisza;(

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...