czwartek, 3 października 2013

Aktualizacja włosów - wrzesień 2013



Hej, tak więc dziś aktualizacja włosów i podsumowanie pielęgnacji wrześniowej. Przyznam Wam szczerze, że straaaasznie szybko zleciał mi wrzesień i nawet nie zauważyłam kiedy a już mam kolejną aktualizację;)

Do rzeczy:




















            sierpień                                                                                        wrzesień


Na zdjęciu wrześniowym włoski pięknie odbijają światło i błyszczą to zasługa olejku rycynowego dodanego do maski;)
Tak go pokochałam, że ostatnio znów kupiłam kolejną buteleczkę i chomikuję sobie je,  zawsze się przyda tego nigdy za wiele poza tym nie robi szkody w moim budżecie;)

Niestety nie jestem w stanie zrobić Wam zdjęcia produktów, które w tym miesiącu używałam, ponieważ moje kosmetyki przeżywają etap ''kosmetyków na wyjeździe'', gdzie sporo mam ich w domu i sporo zabrałam na studia;) jednak wszystko rozpiszę bazując na moich zapiskach osobistych, które pomagają mi w systematyczności i ułożeniu planu pielęgnacji;)


Pielęgnacja września:

O: często oleje były dla mnie bazą i zastępowały odżywkę do mojego O, Loreal fioletowa
M : Schauma z olejkiem arganowym oraz BD niebieski
O: Isana różowa
Wcierki: Jantar
Zabezpieczenie: czasami kropla niebieskiego olejku BD, jedwab Marion
Płukanka: z octu jabłkowego
Maski: -
Oleje: lniany, BDFM, rycynowy na skalp
Suszenie: często naturalne, 3x suszarka
Zabiegi fryzjerskie: -
 

Postanowienia na październik:

  • testować nową maskę Bingospa drożdżowa( po pierwszym użyciu mam pozytywne wrażenie)
  • dalej stosować olejek rycynowy i czekać na bejbiki
  • dalej nawilżać
  • wypróbować płukankę lnianą
To na tyle z mojej pielęgnacji i postanowień i póki pamiętam mam do Was pytanie, mianowicie wiecie może gdzie mogę znaleść czepek foliowy ? Szukałam w kilku aptekach i rossmannie i SP i NIC;( proszę o pomoc z góry dzia;*

Jak tam Wasze włoski? Macie jakieś zdanie na temat maski, którą będę testować?

Pozdrawiam
nutkowa

5 komentarzy:

  1. ja olej rycynowy stosuję jedynie na skórę głowy:) A Twoje włosy faktycznie pieknie błyszczą:) pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie błyszczą, wręcz nienaturalnie. :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...