poniedziałek, 16 września 2013

Aktualizacja włosów- sierpień 2013

 Czeeeeść;) wreszcie znalazłam chwilę na aktualizacje, która powinna pojawić się tu dobre 2 tyg temu;( wszystkiemu jest winny brak czasu ale obiecałam poprawe pod koniec września i mam nadzieję, że nie nawalę;)

Pamiętacie moje włoski z poprzedniej aktualizacji?
Ja cały czas mam je przed oczami i porównując je z aktualnym troszkę mniej rozpaczam ale to troszkę...
poprawa jest minimalna a tylko dlatego, że włoski w połowie sierpnia zostały ścięte o 5cm a może więcej;p
nie wiem czemu ale mam wrażenie, że moje starania co do poprawy kondycji włosów są bezcelowe bo włosy się buntują i wyglądają gorzej niż przed etapem wielkiego boomu na włosowe szaleństwo.

Cały czas nie wiem co zrobić z końcówkami na długości jakiś 10cm... zaraz po umyciu są niesforne i sianowate dopiero po spsikaniu ich mgiełką aloesową ulegają polepszeniu ale nie rozumiem to co już muszę je całe życie tym aloesem traktować??;( nie licząc płukanki z nafty i tej mgiełki nie wiem co robić;(


Troszkę się wyżaliłam i mi lżej uff to teraz czas na fociaki:





Na zdjęciu po prawej włoski nie do końca suche i nie wyczesane być może dlatego efekt nie jest jakiś spektakularny po miesiącu.




Kosmetyki, których używałam:


W tym miesiącu starałam się nakładać więcej masek domowej roboty typu jajko itd.  ponieważ chciałam je naturalnie odżywić. Stosowałam płukankę z nafty, która nabłyszczyła mi włosy i dzięki niej wiem, że kiedy będę musiala mieć ogarnięte włosy zaraz po umyciu na jakieś wyjście ta płukanka jest idealna ale o niej napiszę kiedyś osobnego posta;) Pilam nawet skrzyp z jakieś 3 razy;p wcierałam w skalp olejek z GP i podgrzewałam suszarką aby efekt był lepszy ale czy jakieś były to trudno mi opisać i mam mieszane uczucia co do tego produktu.

Jak tam Wasze włoski?
Pytanie z innej beczki, wiecie może czy kosmetyki rosyjskie są dostepne we wszystkich drogeriach Jaśmin czy tylko w Krakowie? Zastanwiam się bo niedługo będę znów w Bydgoszczy i mysle nad wizytą i zakupami ;)

Pozdrawiam
nutkowa

9 komentarzy:

  1. Robisz zdjęcia z lampą czy same tak błyszczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba zdjęcia są z lampą gdyż nie mam kiedy robić zdj tylko wieczorem a wtedy nom niestety inaczej nie można;)

      Usuń
  2. Masz bardzo rzadkie włosy, ale mocno błyszczące i jak widać bardzo rozpieszczane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz rozpieszczam je jak moge a one mi tak odpłacają;p

      Usuń
  3. Wiem, że to co napisze niekoniecznie może Ci się spodobać, ale nie myślałaś o tym, żeby włosy bardziej ściąć? Może wyrównanie do litery 'U' ? Z tego co widzę włosy chyba masz cieniowane, dlatego końcówki wyglądają trochę smutnie :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kochana coś Ty nie obrażam się;p Końcówki nie są cieniowane, mam bardzo rzadkie i cienkie włosy zwłaszcza na końcach co widać a teraz grymaszą strasznie poza tym myślałam o ścieciu w litere U ale czy to w czymś pomoże? wydaje mi się, że potrzebują zastrzyku od środka a nie od zewnatrz tylko ciężko wybrać jakiś suplement gdy nie jestem do żadnego przekonana...

      Usuń
  4. Mogłabyś mi podać adres drogerii jaśmin w Bydgoszczy? Nawet nie wiedziałam, że jest w tym mieście, byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg neta to : Drogeria Jasmin
      ul. Szubińska 8,
      Białe Błota, nigdy tam nie bylam i jeśli będziesz to koniecznie pisz co ciekawego można tam znaleść;)

      Usuń
  5. Pięknie Ci błyszczą włoski ! :)
    Ja nigdy nie widziałam w drogeriach Jasmin rosyjskich kosmetyków, tzn. w tej do której mam dostępność :(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...