czwartek, 1 sierpnia 2013

Wielofunkcyjna mgiełka aloesowa własnej roboty



Hej, jak już zapewne niektóre z Was wiedzą ostatnio zakupilam sok z aloesu, długo nosiłam się z tym  zamiarem jednak jego cena była zbyt wysoka nawet 40zł za 1litr;o jednak w SP pojawiła się promocja za 9.99zł zgarnęłam litr soku i teraz robię z nim wszystko;D

Ostatnio jedna z komentatorek zapytała mnie  co robię z tym sokiem, dlatego dziś wyjaśnią się Wasze wątpliwości co z takim sokiem możemy zrobić a zapewniam można wiele rzeczy;)
Podam Wam przepis na szybką i łatwą do przygotowania mgiełkę aloesową;) jesli macie w domu takowy sok lub też jesteście szczęśliwymi posiadaczkami aloesu w doniczce radzę Wam wypróbować tą mgiełkę,  ja jestem wielce zadowolona z jej działania i to  nie tylko na włosach;)


Do przygotowania mgiełki potrzebujemy: 

  • butelkę z atomizerem
  • miarkę
  • przegotowaną wodę
  • sok z aloesu
Dawkowanie jest proste,  ja zmieszałam proporcje 1:1 

Przechowujemy gotową już mgiełkę w lodówce do 2 tyg






Do czego stosujemy:

  • do odświeżenia i nawilżenia twarzy w ciągu dnia
  • do łagodzenia podrażnień po goleniu
  • do łagodzenia podrażnień po promieniowaniu słonecznym
  • do ujażmienia włosów jeśli się puszą
  • do nawilżenia włosów
  • do całego ciała
  • do picia,  profilaktycznie jedna łyżeczka dziennie
  • do masek drogeryjnych lub też domowej roboty
  • do płukanki

Sok z aloesu nie posiada żadnego zapachu dlatego żadna z Was nie powinna narzekać na zapach bo go po prostu nie czuć;) 
Ja osobiście wypróbowałam wszystkie te sposoby prócz picia soku jakoś nie jestem przekonana do jego spożywania ale ponoć ma szereg drogocennych właściwości.
Bardzo lubię gdy po umyciu i wyschnięciu  włosów spryskuję je tą mgiełką wtedy puch znika a ja cieszę się ich wygładzeniem i efektem natychmiastowego nawilżenia.



Jestem ciekawa czy któraś z Was stosuję taką mgiełkę?


Pozdrawiam 
nutkowa

4 komentarze:

  1. O! Chętnie wypróbuję :) bo sama zastanawiam się do czego jeszcze wykorzystać sok z aloesu

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze dolewam 'na oko' aloesu do miski, w której moczę stopy-polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego sposobu nie próbowałam, wypraktykuję niebawem^^

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...