poniedziałek, 29 lipca 2013

Zużycia lipiec 2013



Hej dziś prezentuję Wam to co udało mi się zużyć w lipcu, nie jest tego dużo jak zawsze i w porównianiu z innymi blogerkami mam wrażenie, że cały czas się czymś smarują lub naprawde sporą ilość wylewają na siebie różnych kosmetyków, ja zawsze jestem jakaś oszczędna, nie w sensie, że używam kropelkę szamponu czy balsamu ale po prostu mi wychodzi tego bardzo mało, jednak powinnam się cieszyć dzięki temu nie czekają mnie zakupy a kosmetyki starczają mi na dłużej;)

Dzisiejszy post jak kilka poprzednich jest pisany z wyprzedzeniem i automatycznym opublokowaniem, jestem tak zalatana, że nie mam czasu na bieżąco pisać dlatego kiedy mam chwilę szybko napiszę posta i idę do swoich zajęć;)

Wracając do tematu moje zużycia prezentują się następująco:



1) Odżywka  Marion do włosów,  z kolagenem i ceramidami - polecam, używałam ją kiedyś intensywnie po umycii włosów, były uniesione i błyszczące

2)Bubla nadszedł kres,  pisałam o niej w moich zbiorach odżywek i w poście recenzującym koniec kropka na jej temat.

3) Maska z ceramidami Loton- baaardzo lubię i polecam, więcej pisałam o  niej TU 

4) Balsam do ciała Avon- bez zapachu, jedo zużycie zajęło mi wieki, średnio polubilam, raczej nie kupię ponownie

5)Wax do włosów blond, czyli kolejna rewelacyjna maska o,  której pisałam TU

6) Perfumy Victorio Belucci- wspaniały zapach,  długo utrzymywał się p ospryskaniu, jednak nie mogę znaleść ich już nigdzie;(

7)Krem Bambino dla dzieci a jednak dla mnie też;) używałam kiedy nie miałam pod ręką nic innego a wychodziłam na słońce czy mróz był do tego idealny, mama już zakupiła kolejne pudełeczko;)





 Jak tam Wasze zużycia? Czy zużywanie idzie Wam tak samo jak mi czy raczej szybciej?

Pozdrawiam
 nutkowa

4 komentarze:

  1. jeśli nie możesz znaleźć perfum poszukaj na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje denko liczy 15 pozycji, więc jest trochę większe ;D numer 2 też był moim bublem, jednak moja mama go polubiła ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tej odżywki do włosów marion i chyba się na nią skuszę:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też będzie podobnie bo nie zuzywam jakoś strasznie duzo

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...