czwartek, 4 lipca 2013

Zużycia czerwcowe+ małe zakupy


Hej, kochane dziś post o zużyciach czerwcowych niestety nie wszystko udalo mi sie umieeścić, ponieważ wiele rzeczy wyrzuciłam będąc na studiach i nie chciałam taszczyć do domu opakowań;)
Pokażę Wam rownież moje nowe nabytki na wesele;)






 1) kremik do nóg-kupiony w aptece za jakieś 10zł/250ml, bardzo dobrze koi zmęczone nogi a do tego ladnie pachnie i jest nie drogi.

2) żel pod prysznic z Avonu Lagoon- bardzo wydajny i ładnie pachnie, nie wysuszał mojej skóry ani nie podrażniał.

3) biedronkowy szampon do włosów, stosowany do oczyszczenia, zużyty przeze mnie i rodzinę a raczej głównie przez nią;p

4 i 5) supermarketowskie kremy do rąk- tanie, wydajne i potrafily nawilżyć i zmiękczyć skórę dloni i rąk

6) żel do higieny intymnej Exclusive- świetny zapach, delikatny, nie podrażnia, nie uczula, pozostawia uczucue świeżości

7) jedwab w płynie- mój pierwszy wlosowy bubel, tani, dostępny w naturze, w mojej recenzji macie opinie
o NIM

8) błyszczyk do ust- baaardzo wydajny, barwi usta na mocną czerwień a smak to czerwona pożeczka, słodki i daje uczucie mrowienia na ustach dzięki swojej chłodzącej funkcji

9) Ziaja krem kozie mleczko- świetnie nawilża, szybko się wchłania, idealny jak dla mnie;)

10 i 11) żel przeciw wypryskom i korektor z Avonu- kiedy ja to zakupiłam nie pamiętam ale daaaawno temu , ważność minęła dla żelu a korektor wspominam dobrze i wykończony do końca;)

12) pasta cynkowa- tania, dobrze wysusza niedoskonałości, zawsze ją muszę mieć w domu to mój niezbędnik od dłuższego czasu;)






Małe zakupy;)
Krem do nóg, zakupiony przez moją mamusie;) meeega opakowanie,  zapach miętowy, cena 20zł ale się oplaca, stosowalam kilka razu i skuteczny;)




A to zakupy robione przeze mnie, buciki na sobotnie wesele i 18stke, gdzie jadę nareszcie jako gość, wgl teraz mam mnóstwo imprez pomijając to, że na kilku już byłam ale nie jako gość tylko w pracy stąd mój nick;p nutkowa, ponieważ zajmuje się oprawą muzyczną imprez okolicznościowych ale nie sama oczywiście tylko z zespołem;)



Oraz sukienka na poprawiny;)





A to już buciki, które kupiła mi moja mamusia i teraz mam dylemat, które zalożyć ale chyba te pierwsze do kościoła a te tutaj na przebranie w trakcie imprezy;) już czuję jak mnie po nich nóżki bolą;( dlatego kremik się przyda, mamusia pomyślała o wszystkim ;D






To tyle u mnie;)
Jak tam u Was wypoczywacie w te wakacje?Ja niestety pracaaa, trzeba na studia zarobić heh



PS. zapraszam do mojego postu gdzie mam na sprzedaż wiele ciekawych ubrań;)
http://nutkowa.blogspot.com/2013/06/tanio-sprzedam-czyli-wielka-wyprz-na.html

Pozdrawiam
nutkowa

11 komentarzy:

  1. Widzę nie tylko ja mam słabość do butów ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna sukienka < 3 I przesłodki misio! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej te buciki z pierwszego zdjęcia są śliczne ;p Mogłabyś zdradzić gdzie takie dostać ? A co do twojego komentarza u mnie to czy mogłabyś mi opowiedzieć coś więcej o tej kozieradce bo u mnie Jantarze mam wrażenie że wzmaga się wypadanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki zakupiłam w sklepie Level F;) a o kozieradce pisalam tu http://nutkowa.blogspot.com/2013/04/kozieradka-nie-taka-wspaniaa.html ;)

      Usuń
  4. Co do pasty cynkowej - bardzo mi pomogła i bardzo szybko dlatego niewiele jej zużyłam. Potem dorwał się do niej mój brat, bo wyskoczyło mu kilka krost. Widok jego twarzy wysmarowanej na biało - bezcenny :D
    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie: biochemiczniekosmetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe zapewne fajnie wyglądał;) a bloga odwiedzę;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...