sobota, 20 lipca 2013

Zakupy lipcowe

Hej;) na samym wstępie muszę się wytłumaczyć dlaczego jestem bardzo mało na blogu i praktycznie nic się na nim nie dzieje. Mianowicie powodem tego jest pracaaaaaaa od rana do poźna i jak wrócę do domku to już nie mam siły nic pisać, czasem wejdę na Wasze blogi poczytam na szybko i idę spaciu;)
Jest to przejściowy etap tylko na wakacje;p

 Do rzeczy dziś post krótki i na temat zakupów, małych bo małych ale szczerze? po co mi większe?;p to jest to czego potrzebuję nic więcej mi do szczęscia nie jest potrzebne;) i jest jeden plus tego wszystkiego sporo zaoszczedzę;) na sierpień nie przewiduję już ŻADNYCH ZAKUPÓW;)



No to jedziemy do tego co zdobyłam;)



1. 3w1, czyli kolejne opakowanie Garniera, który łączy w sobie żel, peeling i maseczkę-Bardzo polubiłam i polecam;) cena w promocji 9.99( regularna nawet 24.99 ;O widziałam  w tesco )
2. Mini antyperspirant, zawsze w podróży pomocny;) cena jakieś 2zł z groszami
3. Mój ulubieniec wyczekiwany Sok z aloesu;) cena 9.99 w promocji, regularna nawet 40zł! zdzierstwo;(
4.Mini krem Nivea- jak tu nie oprzeć się temu opakowaniu z serduszkiem;) cena w promocji 0.99gr! tak tyle kosztował;)
4. Kremowy żel pod prysznic Dove- świetny zapach, gęsta konsystencja, cena  w promocji 9.99zł
5. Balsam do ust, drugie opakowanie chociaż pierwsze nie skończone ale jest świetny i do tego mały bonus,  smycz gratis za śmieszne pieniądze 3,29zł


To tyle ode mnie ;) A jak tam zakupy u Was? Zapewne tony kosmetyków zakupionych na promocjach;)

Pozdrawiam 
nutkowa

8 komentarzy:

  1. chcialabym ten sok kiedys wyprobowac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze u mnie już tego soku nie ma w promocji : c a obiecałam komuś jeszcze jedną buteleczkę...normalna cena jest zbyt wygórowana :x
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie tylko dwa żele Isany ,krem do rąk,dwie maseczki Alverde.Kiedy ja kupię sok z aloesu?Interesujący wydaje się być Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie może troszeczkę więcej;-) a ten się aloesowy gdzie kupiłas i hak stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w SP i stosuję dosłownie do wszystskiego a najczęściej jako mgiełkę do wlosów i twarzy;)

      Usuń
  5. Muszę w koncu kupić sok z aloesu;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...