sobota, 27 lipca 2013

Moje 3 wakacyjne niezbędniki



Witam wszystkie czytelniczki, dziś pogoda daje o sobie znać, upał ogromny więc trzeba pamiętać aby nie przedobrzyć z opalaniem i żeby chować nasze włosy przed promieniowaniem słonecznym;)
Mamy wakacje więc dziś przybywam z postem typowo wakacyjnym i  odpowiadającym pogodzie za oknem a mianowicie przedstawię Wam moje 3 niezbędniki wakacyjne, które muszę mieć i  które często używam;)



1) Mleczko do opalania Sun Ozon SPF 10- mleczko spełnia swoją funkcję, chroni przed słońcem, pozostawia po sobie tłustą warstwę, ładnie pachnie, baaardzo wydajne, cena ok 12 zł rossmann
Oczywiście są różne rodzaje, z różnymi filtrami ale mi osobiście ten wystarcza i nie potrzebuję większej ochrony przed słońcem.

2)ULGANOL- na ukonszenia owadów, niestety komary i inne owady czają się dosłownie wszędzie dlatego gdy już taki zwierzak mnie dopadnie stosuję ten produkt na ugryzienie, żel widocznie zmniejsza obrzęk, po wyschnięciu zostawia zielonkowaty nalot z racji swojego ciemno zielonego koloru;) jednak wystarczy przetrzeć palcem i śladu nie ma;)
 zakupiony w aptece za jakieś 10zł


3) Żel łagodzący po opalaniu Ziaja- zbawienny kiedy przesadzimy z opalaniem, oczywiście czasem zdarzy mi się nie użyć żadnego kremu z filterm lub zbyt długo posiedzę na słoneczku dlatego zawsze na noc smaruję się tym oto żelem i rano nie czuje bólu, oczywiście żel baaardzo chłodzi speiczoną skórę, wyciąga gorączkę lepiej niż maslanka;D do tego plus za zapach, rossmann, natura i inne drogerie, cena ok. 10zł

A jakie są Wasze niezbędniki bez których się nie rozstajecie na wakacjach?

Pozdrawiam
 nutkowa

3 komentarze:

  1. Żadnego z tych ksometyków nigdy nie uzywałam, bo moje niezbędniki wygladaja inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam filtrów z SunOzon, sama mam 30 i krem świetnie działa, zero poparzeń :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulganol by mi się przydał.
    Zawsze mam problemy z pogryzieniami...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...