środa, 24 lipca 2013

Mój mały zbiór odżywek do włosów



Hej, w dzisiejszym poście przedstawiam Wam mój zbiór odżywek do włosów. Nie jest tego wiele ale i tak dla mnie sporo,ponieważ zawsze miałam jedną i o ile miałam,  nagromadzone przez pół roku włosomaniactwa;)
Marzą mi się jeszcze inne ale spokojnie z bólami wykończę to wszystko wtedy zakupię coś nowego;)

Ogólnie odkąd  poznałam OMO każdą odżywkę właśnie na to przeznaczam a przerzucam się na maski, noo chyba,  że odżywka jest tak świetna sama w sobie iż nadaje się solo i taką właśnie jest Garnier Avocado i Karite, czyli słynna odżywka garniera AiK.

Mój zbiór prezentuję się następująco:




1.Joanna pokrzywa i zielona herbata- chyba każdy ją zna, moja recenzja na jej temat jest TU

2. Elseve kolagen- dodająca objętości ale stosowana na długość świetnie wygładza włoski i podczas mycia czujemy poślizg na włosach, jeśli ktoś jest zainteresowany mogę poświęcić jej osobny post na recenzję;)

3. Isana połysk jedwabiu- zakupiona z myślą o OMO, jednak stosowana po umyciu również dobrze się sprawdza, włoski są jakby bardziej sypkie, gładkie, błyszczące i ogólnie miłe w dotyku.

4. Bubel nawet nie będę o niej pisać dłuższych wywodów w tym wątku, poświęciłam jej miejsce TU

5.Garnier AiK- zachwalana, polecana, wielbiona przez wszystkich od jakiegoś czasu również i przeze mnie, napewno będzie o niej post z recenzją, mój hit i must have, świetnie nawilża, wygładza, włoski po niej są pięknie błyszczące i nawilżone, polecam przetestować koniecznie jesli nie miałyście okazji. Można ją stosować solo jak i z gliceryną i czym dusza zapragnie, ja osobiście stosuje bez dodatków ponieważ zdecydowanie sama wystarczy;)


Miałyście którąś z tych odżywek?
Jakie są Wasze ulubione?

Pozdrawiam
nutkowa

7 komentarzy:

  1. Twój bubel ja używałam do zabezpieczania koncówek-jak dla mnie to do tego sprawdził się super :) zapraszam do wzięcia udziału w mini konkursie u mnie http://arienailandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jedna Naturie otwarta i 2 w zapasie czekaja :D i mialam jeszcze ta isane, ale myslalam ze mnie smierc zastanie zanim ja zdenkuje taka byla beznadziejna ;/ a teraz wykoncze BingoSpa z maslem Shea i 5 algami i kupie tego garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam obie Joanny i Garniera, Garnier spisywał się najlepiej i dawał mega nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z nich nie miałam.mam swoich 2 ulubieńców i są to odżywki Nivea i Wella Pro Series ale kusi mnie ta z Elseve :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awokado i Karite to moja miłość od pierwszego użycia :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta Joanna z apteczki Babuni to też mój buble :) AiK im dłużej używam tym bardziej się w niej zakochuję :)A tę Isanę też mam teraz i jest całkiem, całkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą odżywke Garnier kocham z całego serca ;p Dokładnie tak jak Ty. Co do twojego pytania u mnie to te kapsułki rybki zakupiłam na Doz.pl przy okazji wiekszych zakupów. Kosztują one coś ok 12 zł. nie jest to dużo bo tych rybek dostajemy na prawdę sporo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...