niedziela, 30 czerwca 2013

Tanio SPRZEDAM ! czyli wielka wyprz na lato

Hej, ostatnio przejrzałam swoją szafę i postanowiłam sprzedać troche moim ubrań ponieważ kiedy wróciłam ze studiów nie mogłam sie w niej pomieścić;(

Mam dla Was przeróżne rzeczy, do wyboru do koloru. Jeśli ktoś będzie czymś zainteresowany wtedy podam konkretne wymiary ubrań, więc piszcie na ten mail    sandrusia927@wp.pl

Edit: koszty przesyłki ponosi odbiorca, ale jest to jakaś mała kwota;)

UWAGA! Niektóre rzeczy są Nowe!


1) cena 6 zł




2) cena  9 zł- NOWA


 





3) cena 6zł







4) cena 12 zł





5) cena 18 zł




6) cena 5 zł



7) cena 15 zł- NOWA









8) cena 6 zł- NOWA




10) cena 23 zł













 11) cena 23 zł





 12) cena 5 zł




13) cena 15 zł- NOWA


14) cena 5zł



15) cena 38 zł-NOWA





16) cena 15 zł



17) cena 6 zł




GRATIS!
Przy zakupie dowolnej sukienki bolerko lub szal grastis;)





Niektóre rzeczy jak już wspominałam są nowe a to dlatego iż moja mama lubi mi kupować ubrania i oczywiście nie zawsze trafi w rozmiar lub mój gust a sukienka w kolorze pudrowego różu to mój błąd w zakupie ponieważ przy przymiarce była idealna z racji mojego napalenia na nią miałam klapki na oczach a po powrocie do domu okazała sie za mała niestety nie przyjeli  na zamiane bo zerwałam metke ;(

Także jeśli ktoś jest czymś zainteresowany mail jest na górze na początku posta proszę o kontakt a wyślę Wam rozmiary;)
Pozdrawiam
nutkowa

2 komentarze:

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...