sobota, 29 czerwca 2013

Podsumowanie akcji zakupowej- czerwiec



Witajcie, dziś podsumowanie akcji ,,Przeżyj czerwiec za 50 zł '', dlatego przychodzę do Was z moim sprawozdaniem;)
To lecimy z zakupami;)




1) Olej lniany- 9.99 zł
2) Ocet jabłkowy- 6.99 zł
3) Garnier AiK- 6.99 zł
4) Joanna Rzepa- 8.99 zł
5) Olejek łapianowy GP-5.99 zł
6) Jedwab Marion- 3.49 zł

Produkty 1,2,3 i 6 pochodzą z promocji w innym przypadku znacznie przekroczyłabym kwote założoną;p

Teraz kalkulacja kosztów;)

50-9.99-6.99-6.99-8.99-5.99-3.49= 7.56 zł

Jak widać udało mi sie nawet  nie wykorzystać kwoty do końca z czego jestem dumna;p w planach zakupowych na lipiec już mam sok z aloesu z super pharmu, który jest w straaaasznie niskiej cenie tylko 9.99 za 1LITR !    MEGA OKAZJA ;) poza tym jakiś wielkich zakupów nie planuje na te wakacje także bez szaleństw;)

A jak u Was zakupy? Dużo wydałyście w tym miesiącu?


Pozdrawiam
nutkowa

9 komentarzy:

  1. Gratuluję:-). U mnie na pewno trochę;-) więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, że udało Ci się nie przekroczyć założonej sumy, ja w tym miesiącu z zakupami też bardzo uważałam bo zdecydowanie przesadziłam w maju:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przyłączyłam się do akcji, ale też niewiele chyba wydałam.
    A u mnie w SP nie znalazłam soku z aloesu za 9 zł, był za to taki za 34 zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to ciekawe... wydawało mi sie ze w każdym SP jest ta promocja w takim razie pędzę jutro sprawdzić czy u mnie jest;p

      Usuń
  4. Gdzie kupowałas olej lniany? bardzo bym go chciałaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Ja nie brałam udziału w akcji, ale na pewno by mi się nie udało, bo w czerwcu robiłam dużo zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zamiar kupić tę odżywkę z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...