poniedziałek, 3 czerwca 2013

Aktualizacja włosów maj 2013r.



Hej, dziś szybko i na krótko ponieważ uczę się na jutrzejszą ekonomię i angol i zbliża się sesja także mało mnie tu będzie w czerwcu, zapewne to będzie jeden z nielicznych postów w tym miesiącu ale do tematu.

Moje włosy:


       3 maj 2013r.                                                                  3 czerwiec 2013r.





Pielęgnacja:
O-odżywka do włosów słabych Z Apteczki Babuni Skrzyp i Rozmaryn, często sam olej BDFM
M- Facelle sensitive, Szampon PETITE FLEUR ogórek i aloes
Maski: Bingo spa masło Shea i 5 alg+żel lniany, Biovax do wypadających
Olejowanie: BDFM, Olej rzepakowy
Zabezpieczanie końcówek: jedwab Biosilk, balsam ISANA do rąk i paznokci aloesowy
Wcierki:mix->jantar+kozieradka+aplicort+sok pokrzywowy+ woda brzozowa
Wewnętrznie: Cynk, pokrzywa
Dodatki do masek: gliceryna, skrobia ziemniaczana, olejej rycynowy, nafta, 

Maj był zdecydowanie lepszy niż kwiecień;)
Puszenie w jakimś stopniu zlikwidowane, nowy olejek do włosów przetestowany, włoski podcięte i dalej lecimy z pielęgnacją ;) Ps. Musiałam wyciąć troche prywaty na ścianie;p

Plany na czerwiec:

  • dalej walczyć z wypadniem
  • nawilżać
  • spróbować jakiejś włosowej nowości ;)



Pozdrawiam
nutkowa

14 komentarzy:

  1. Zyskały blasku i przestały się puszyć, a i chyba gęstość jest większa! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ten miesiąc był lepszy i to widać ;)

      Usuń
  2. Śliczna długość :) Ale blask jakby osłabł od poprzedniego miesiąca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blask jest ten sam tyle, że pod innym kątem zdj bylo robione;p

      Usuń
  3. Ładne włosy i takie długie :) Jaka to wcierka z kozieratki? Mi najbardziej przypadła do gustu wcierka Joanna rzepa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kozieradce pisałam tu http://nutkowa.blogspot.com/2013/04/kozieradka-nie-taka-wspaniaa.html ;)

      Usuń
  4. Widać, że Twoje włosy uległy wygładzeniu i wykazują mniejszą tendencję do puszenia.

    Powodzenia na egzaminach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że nie tylko ja widzę różnicę;) i nie dziękuję aby nie zapeszyć;)

      Usuń
  5. Widać ze są wzmocnione powodzenia w dalszej walce :)
    Pozdrawiam Cam z beauty--corner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne włosy :) nie myślałaś o minimalnym przycięciu końcówek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy obcinałam w połowie maja a końcówki są niesforne bo zdążyły wyschnąć i dorwałam aparat;p

      Usuń
  7. Mi Apteczka Babuni niestety nie służy. Za to dzielnie sprawuje się odżywka z Alterry Granat i Aloes, a także olejowanie włosów olejem z pestek winogron :)
    Pozdrawiam! http://jaskolcze-ziele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie probowałam tej odrzywki oraz olejku chociaż olejek mam w planach zakupić;D

      Usuń
  8. też walczę z wypadaniem, widać różnicę w kondycji włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...