środa, 19 czerwca 2013

Akcja oszczędnościowa, czyli przeżyj czerwiec za 50 zł

Hej, dziś bardzo szybko i post również sporządzony w szybkim tempie bo zaraz wracam do nauki tzn dopiero idę;p niestety albo i stety został mi ostatni egzamin ale najgorszy ;( także w przyszłym tyg już bedę coś kombinować z postami, mam również w planach post ze zużyciami, którego dawno u mnie nie bylo ;O ale z tym postem poczekam aż wrócę do domu i na spokojnie zbiorę wszystkie opakowania, które zachomikowałam;p

Do rzeczy, w czerwcu czasem wchodziłam na Wasze blogi i czytałam po krótce co u Was słychać oraz jak Wasze włoski się mają stąd też trafiłam na akcję u  Kamyczka, tylko jakoś nie miałam czasu się zebrać i zgłosić do akcji ale dziś się zmobilizowałam i oficjalnie biorę w niej udział.
 Powiem Wam szczerze, że własnie na czerwiec już w maju postanowiłam przeznaczyć do wydania 50zł i do tej pory już zakupiłam parę włosowych cacek ale wszystko z umiarem i oby wytrwać do kwoty założonej na początku.  Jeszcze nie wszystko mam zachomikowane ale powinnam się wyrobić w owej kwocie;) także czekajcie na post z moimi nowościami kosmetycznymi.
Moje zakupy oraz zapasy powinny mi starczyć na caaaałe wakacje a jeśli cosik braknie to ewentualnie dokupię ale we wakacje mam w planach zminimalizować wydatki, poza tym najpotrzebniejsze kosmetyki już mam;)

Pozdrawiam
nutkowa

3 komentarze:

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...