poniedziałek, 20 maja 2013

Z wypadaniem nie wygrała, czyli kiepska odżywka od Joanny


Cześć i czołem, przedstawiam Wam słabiaczka w walce z wypadaniem włosów. Jednym słowem dziś krótka recenzja odżywki, którą zakupiłam jakieś 10miechów temu  z nadzieją, że uratuje moje włosiaki,  niestety  męcze się z nią do dziś, w rezultacie podłączyłam ją do  mojego O.



Tak prezentuje się w całej okazałości, butelka poręczna, choć nie widać ile jeszcze produktu nam zostało.

 
CENA: ok.6 zł
DOSTĘPNOŚĆ:Rossmann, Natura, Tesco itp.
KONSYSTENCJA: rzadka aż za bardzo, przelewała się przez palce
OCENA: 2/5

 Skład:



 Co obiecuje producent:





 

Moja opinia:
Przy zakupie tego oto produktu dokładnie przeanalizowałam czy mi pomoże, choć wtedy nie miałam pojęcia co i jak z włosami(do dziś wielu rzeczy nie wiem) to przy spojrzeniu na etykietę zadałam sobie pytanie: Czy ja mam cienkie włosy? TAK, Czy są deliktane? TAK, Czy wypadają? TAK-werdykt ona mi pomoże;D Wynik- nul, czyli zero efektów.Jedyny plus to cena i zapach taki ziołowy. który mi pasuje. Działanie...hm? czy ona jakieś ma? chyba na moich włosach nie, choć nie jest ciężka, nie podrażniała skóry głowy, nie przesuszała włosów, aż tak ich nie plątała fakt jest troche plusów ale tego czego od niej oczekiwałam nie dała z siebie.Włosy wypadały jak zwykle, nie zostały wzmocnione dzięki cudownym właściwościom skrzypu i rozmarynu. NIE KUPIĘ PONOWNIE


A może komuś z Was pomogła?

Pozdrawiam
nutkowa

7 komentarzy:

  1. tydzień temu mama mi kupiła, jeszcze jej nie użyłam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie się lepiej spisze;)

      Usuń
  2. Miałam tę odżywkę, nie robiła mi nic z włosami, jakbym w ogóle nie nałożyła odżywki, a do tego wydajnośč godna pożałowania.. PoZdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekty żadne to fakt dlatego już jej nie kupię;p

      Usuń
  3. Ja raczej stawiam na suplementy jeśli chodzi o wypadanie bardziej wierzę w tabletki niż odżywki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście przekonania do tabletek nie mam, nie lubie faszerować się chemią...

      Usuń
  4. O a ja uwielbiam tą odżywkę..

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...