piątek, 10 maja 2013

Wcierka idealna? Nic trudnego



Cześć, dzisiejszy post o moim mixie wcierkowym, którego stworzyłam kilka dni temu i  obecnie go testuję;D Długo nosiłam się z myślą połączenia kilku składników i stosowania jako wcierkę.
Po kuracji z kozieradką wiedziałam, że nie mogę jej stosować solo bo nie zwalcza wypadania włosów z czym natomiast poradził sobie Jantar ona jedynie przedłużała świeżość moich włosów co mnie w niej urzekło,  z Jantarem było odwrotnie pomagał na wypadanie ale nie przedłużał świeżości. Zatem postanowiłam połączyć te składniki ze sobą i wpadłam na pomysł, że może i połącze inne porzyteczne składniki i oto wyszła mi taka wcierka jak wyżej.









Składniki:
  1. Kozieradka
  2. Jantar
  3. Aplicort
  4. Sok pokrzywowy
  5. Woda brzozowa (mój nowy nabytek)


Przygotowanie:

Oczywiście jest bardzo proste wystarczy odmierzyć za pomocą miarki odpowiednią ilość każdego z płynów.
Następnie zmieszać razem, przelać do buteleczki z atomizerem i gotowe mamy stworzoną mega wcierkę do skóry głowy.

Przygotowanego płynu nie przechowuję w lodówce jak to robiłam z kozieradką, ponieważ w składnie naszej wcierki występuje alkohol, który znajduje się w aplicorcie czy wodzie brzozowej.


Dawkowanie:



  •  15 ml jantaru
  • 15 ml Aplicortu
  • 20 ml soku pokrzywowego
  • 20 ml wody brzozowej
  • 20 ml naparu z kozieradki



Działanie?
Ja liczę na przedłużenie świeżości, dzięki kozieradce, wzmocnieniu cebulek dzięki wodzie brzozowej, porostu  i zapobiegnięciu wypadania dzięki jantarowi i soku z pokrzywy.



Pozdrawiam
nutkowa

8 komentarzy:

  1. A właśnie się ostatnio zastanawiałam, czy by nie stosować na przemian Jantaru z kozieradką, ale się bałam, że w jakieś interakcje wejdą albo coś :P Widać niepotrzebnie :] Trzymam kciuki, żeby wcierka spisała się u Ciebie koncertowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe co wyjdzie, a raczej urośnie ;) z tej mieszanki - powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem... Jestem cykorem i boję się mieszać poszczególne wcierki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sie bałam ale trzeba testować różne warianty;p

      Usuń
  4. ciekawe co z tego wyniknie:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...