czwartek, 2 maja 2013

Piramida pielęgnacji włosów

Hej, dziś  moja pielęgnacja włosów wg piramidy, która ostatnimi czasy wkradła się do blogosfery i wiele blogerek właśnie w ten sposób przedstawiało jak pielęgnuje włosy dlatego i ja postanowiłam stworzyć swoją własną.




Oto ona:





Jak widać moja pielęgnacja nie jest jakaś szczególna i nie wymaga poświęcenia jej sporo czasu.
Ciężko było mi się wpasować w ten schemat ponieważ nie zawsze ta pielęgnacja jest systematyczna i ciągla jak np. picie pokrzywy, które odstawiłam jakiś czas temu a piłam codziennie.
Co dwa dni - bywa również i tak, że włosy myje co 3 dni a nawet 4, dzięki kozieradce mogłam na dłużej cieszyć się świeżością włosów;)
Reszta się zgadza i staram się trzymać moich włosowych zachowań w dążeniu do pięknych włosków.

Zmiany:

Mam zamiar dołączyć do mojej pielęgnacji płukanki i codzienne zabezpieczanie końcówek, które wykonuję tylko po myciu włosów a także dalsze picie ziółek.

Już niedługo aktualizacja włosów po kwietniowej pielęgnacji;)

Pozdrawiam
nutkowa

5 komentarzy:

  1. Nie widziałam jeszcze tej piramidy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to taka nowość ale zapewne gdzieś się z nią jeszcze spotkasz;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna piramida, chciałam niedawno stworzyć swoją jednak u mnie z pielęgnacją jest bardzo różnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piramida to bardzo fajna sprawa, dzięki niej można zauważyć jak pielęgnujemy włosy i być systematycznym co mnie również nie zawsze wychodzi;)

      Usuń
  3. Ooo! Nareszcie widzę kogoś, kogo piramida wygląda podobnie do mojej i nakłąda maskę co mycie :) No i też myję włosy co 2-3 dni! I oczyszczasz tez rzadko, jak i ja! Ale się cieszę! Może jesteś moją włosową siostrą! Zaraz przeczytam inne posty :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...