sobota, 4 maja 2013

Aktualizacja włosów - kwiecień 2013















Witam wszystkich odwiedzających, dziś aktualizacja  i pielęgnacja kwietnia.
Na wstępie dodam iż ostatnie dwa tygodnie były dla mnie katorgą a raczej dla moich włosów. Nieplanowo wróciłam do domu na długi czas i nie zabrałam żadnej odlewki maski z miasta gdzie studiuję,  dlatego byłam skazana na tworzenie własnej roboty maseczek, ponieważ te co miałam się już pokończyły a nie chciałam kupować kolejnych na zapas.


Moje włosy prezentują się tak :



                                 
                                4 kwiecień 2013r.                                                      3 maja 2013r.                              





Zdjęcie z maja zrobione oczywiście przez mojego ukochanego, nawet je uczesał i  ułożył do zdjęcia;)
Jeżeli chodzi o plany kwietniowe spełniony jest tylko ten z wypróbowaniem nowych masek głównie domowych.



Pielęgnacja kwietnia:
O-odżywka do włosów słabych Z Apteczki Babuni Skrzyp i Rozmaryn, spray->jedwab w płynie Artiste zmieszany z gliceryną i kilkoma kroplami olejku BD niebieskiego

M- Facelle sensitive, Szampon PETITE FLEUR ogórek i aloes(z polo marketu)SLS
Maski: Bingo spa masło Shea i 5 alg+żel lniany
Maski domowe: żółtko/drożdże+ nafta +jogurt naturalny lub mleko lub śmietana na skalp, żel lniany+ skrobia ziemniaczana
Olejowanie: 1x Niebieski  olejek BD, 2x BD fur mama
Zabezpieczanie końcówek: jedwab Biosilk, balsam ISANA do rąk i paznokci aloesowy
Wcierki: Kozieradka, mix->jantar+kozieradka+aplicort+sok pokrzywowy
Wewnętrznie: NIC


Moje odczucia:

Kwiecień był dla mnie ciężkim miesiącem zwłaszcza jego końcówka.Wypadanie włosów powróciło przez kozieradke;(Brak drogeryjnych masek dal na sobie odczuć włosom. Obsesja na punkcie skrobii ziemniaczanej zięgnęła zenitu, przy ostatniej maseczce przesadziłam z jej ilością i efekty widoczne są na zdj wyżej - sam puch ;( Olejowanie jedynie 3 razy na cały miesiąc.Nie wypróbowałam peelingu cukrowego, który miałam w planach, gdyż moje włosy były tak osłabione i bałam się, że wypadną do reszty...




Plany na maj:

  • wkońcu podciąć końcówki
  • nawilżyć porządnie, przynajmniej się postaram
  • dalej walczyć z wypadaniem
  • jeśli budżet pozwoli wypróbować olej lniany lub z pestek winogron



Pozdrawiam
nutkowa

11 komentarzy:

  1. 3mam kciuki za walkę z wypadaniem;) Nawilżysz i znów będa wyglądać ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie narzekaj skarbuś;zobacz co się stało z moimi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam zamiar w tym miesiącu podciąć końcówki i wypróbować któryś z tych olejów (ewentualnie jeszcze z pestek dyni) :) Ładne masz włoski, takie błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki;) i czekam na wiadomosci o tym oleju jak wypróbujesz;)

      Usuń
  4. Wydają się być gęściejsze u dołu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. och też wiem co to walka z wypadaniem :( a może tak ściąć włosy mocno krócej? nie wiem czemu ale mi po drastycznym cięciu zaczęły rosnąć włosy i przestały tak tragicznie wypadać... nadal nie jest idealnie ale w porównaniu z tym co było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję ścięcie ale tylko końcówek, myślę, że dam sobie z nimi radę dzięki pielęgnacji jaką bede stosowac;)

      Usuń
  6. Piękne włosy, też chciałam kupić kozieradkę ale nigdzie nie mogę jej znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją znalazłam w sklepie zielarskim, podobno można też znaleść a aptece;)

      Usuń
  7. Hej fajny blog :)
    Zapraszam Cię na mój:
    www.tropemkobiecosci.eurosap.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...