wtorek, 23 kwietnia 2013

Kwietniowy haul cz. II

Hej wszystkim, ostatnio jestem tak zabiegana, że mało czasu poświęcam blogowi jedyne co to ogarniają mnie zakupy, pielęgnacja, uczelnia i mój ukochany. 
Dziś wrzucam kolejny kwietniowy haul, nie wiem co jest ale w kwietniu  w promocji  jest sporo kosmetyków, które miałam w planie na maj/czerwiec ale trudno postoją w szafce.
Jednak dzięki takim zakupom rozwiązałam problem ''kosmetyków w trasie'', czyli tych których po pierwsze  używam na co dzień, po drugie mam po jednej sztuce i muszę je wozić do domu kiedy wracam sporadycznie ale wiadomo trzeba mieć i tu i tu także problem olejku do włosów czy takiej pianki do golenia rozwiązałam.



Do rzeczy mój haul prezentuje się następująco:
 




1. Maska do włosów  Bingo Spa masło Shea i 5 alg - długo jej szukałam aż w końcu jest i stacjonarnie w Tesco Extra ( w zwykłym niestety nie ma)

2. Nawilżane chusteczki Tami Baby- zawsze niezawodne w ekstremalnych sytuacjach, dla mnie wielozadaniowe, a to dlatego, że potrafią zwalczyć na szybko drobne plamy na ubraniu, którego jeszcze nie założyłam a już gdzieś się ubrudziło.Do zmywania makijażu, odświeżenia rąk itp.

3. Oliwka BD- może i mniej wartościowa niż ta dla kobiet w ciąży, którą też posiadam przy sobie na studiach ale napewno ta wersja oliwki przyda się w domu do mojego olejowania. Ma ładny zapach i z tego co pamiętam w składzie 3 ekstrakty z olejów: słonecznikowego, migdałowego i jojoba.

4.Pianka do golenia ISANA- kusiła promocją a i do tego czytałam, że daje sobie radę i nikt jej nie krytykował także czemu by jej nie zakupić.



To tyle moich zakupów kwietniowych mam jeszcze w planach  zakupić nożyczki fryzjerskie do ściania włosów, które planuje na przełomie kwietnia i maja.

A wy robiłyście ostatnio jakieś zakupy? Macie może kosmetyki powyżej przedstawione?

Pozdrawiam
nutkowa

4 komentarze:

  1. u mnie z kolei w tesco extra nie ma masek Bingo, a w zwykłym są ;p chociaż tylko dwa rodzaje.
    miałam tą co Ty kupiłaś, pamiętam, że byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom a u mnie odwrotnie tyle, że też są tylko dwa rodzaje ubolewam nad tym ale cóż trzeba się cieszyć z tego co jest;)

      Usuń
  2. Żałuję, że w moim mieście nie ma Tesco Extra, ponieważ nie mam dostępu do kosmetyków Bingo Spa, które cieszą się sporą popularnością. Mam nadzieję, że z czasem ulegnie to zmianie i marka zagości w jakiejś opolskiej drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba cierpliwie czekać aż się pojawią;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...