piątek, 19 kwietnia 2013

Kwietniowy haul cz. I + mała fryzurka

Witajcie, dzisiaj  post krótki  mianowicie wrzucam Wam moje ostatnie zakupy, które zrobiłam już ponad tydz temu i nie miałam czasu zebrać się i ich wstawić;p do tego wrzucam mój mini kłos, próbowałam robić go w różnych wersjach i tu macie wersje mini;)
Ostatnio odwiedziłam Rossmanna i znalazłam u siebie w mieście w sklepie zielarskim coś ciekawego co marzyło mi się kupić.

Zobaczcie same;)
  










A tutaj już moja fryzurka: 








Pozdrawiam 
nutkowa

6 komentarzy:

  1. Szampon z babydream lubię od czasu do czasu, ale bez odżywki strasznie plącze włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam o tym ale od czego są odżywki;)

      Usuń
  2. Te klamerki/klipsy (czy jak to się zwie) do włosów to bardzo przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydatna baaardzo zawsze można nimi podpiąć włoski i nie czuć, że jest na głowie;)

      Usuń
  3. Szampon babydream niestety wysuszał mi okropnie skalp, więc wspominam go niezbyt miło. I o ile zazdroszczę sklepu zielarskiego w mieście(u mnie nie ma żadnego), to jednak w aptece kupuję kozieradkę o całą złotówkę taniej :)
    Poza tym- fajne te spinki do włosów, też bym takie chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te spinki to klipsy do włosów można znaleść w Rossmannie ja swoje zakupiłam w promocji za 3 zł a regularnie są za 4zł, szukaj przy gadżetach do włosów;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...