wtorek, 9 kwietnia 2013

Denko marzec- 2013


Cześć, dziś się wreszcie zmobilizowałam i zrobiłam zestawinie moich produktów, które zużyłam w marcu. Są to kosmetyki nie tylko włosowe ponieważ nie jestem w stanie w ciągu miesiąca zużyć nowego szamponu czy maski. W sumie to i dobrze;)







1. Szampon Gliss Kur połyskujące drobinki złota do blond włosów- to jeszcze z czasów gdy miałam obsesje na punkcie naturalnego rozjaśnienia włósów blond i jeśli gdzies w Tv lub na wizażu czy innym forum dowiedziałam się o byle czym co naturalnie rozjaśni włosy to  leciałam, kupowałam
i czekałam na efekty.
Być może lekko rozjaśnia i daje te złote refleksy w słońcu ale w życiu go nie kupie. Po pierwsze skład, po drugie tak obciążał, że czesto po umyciu wieczorem rano były przetłuszczone...
Ostatecznie skończył jako myjadło do czego się dało- do prania skarpetek?do mycia płytek? TAK ;p


2.Pianka jakaś sklepowa z prowitaminą B5- dobrze utrwala fryzurę, na początku i daaawno temu stosowałam po umyciu włosów wcierałam a kiedy wyschły miałam na nich efekt push-up.
Lokki, które ciężko jest mi uchować chociaż kilka godz trzymały się nie źle.


3.Zmywacz do paznokci SENSIQUE- dobrze zmywa lecz pozostawia białe ślady na paznokciach, dlatego lekko przesusza, tani i wydajny.


4. Lakier Max- nie pamiętam nr ale jakiś w stylu dojrzałej cytryny+lekki połysk brokatu, trwały nawet, tani.


5.Korektor Synergen nr2- za ciemny a nr 1 za jasny, dlatego nie odpowiada mi korektor z tej firmy mają dziwne koloryty owych kolektorów i ciężko jest dobrać odpowiedni dla siebie, nie drogi ok 8zł, drogeria Natura.


6.Pomadka Nivea- kolejna pomadka i to jedyne co zużywam w rekordowej ilości jeśli można tak powiedzieć, dobrze nawilża, uwielbiam jej zapach, trwalsza niż te z Isany np.


7. Błyszczyk Lip Gloss 3D - o zapachu bodajże ananasowym;D nabłyszcza dobrze, trwały i nie drogi ok 10 zł w drogerii Rossmann.


8.Krem ZOVIRAX- moja zmora jeśli jestem przeziębiona lub mnie przewieje i wyskoczy mi 'zimno' wtedy Zovi jest niezawodny ale trzeba go użyć od pojawienia się  pierwszych oznak 'zimna', jedyny minus to cena 20zł za mały kremik.



To tyle a na koniec chciałabym Wam pokazać moje odkrycie. Ostatnio podczas sesji przypadkowo dopatrzyłam się, że moją garść włosów porasta mnóstwo małych, które niedługo dorosną i mój kucyk będzie grubszy;D



Pozdrawiam
nutkowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...