środa, 6 marca 2013

Zużycia lutego i nie tylko


W dzisiejszym poście przedstawiam Wam moje pierwsze denko, czyli zużycia nie tylko lutowe ale i styczniowe a w niektórych przypadkach wielomiesięczne ;)Trochę spóźnione zresztą jak wszystko w tym miesiącu( pierwsza aktualizacja na dniach).

Nom to zaczynamy moje zużycia wyglądają tak :






Nie jest tego dużo jakoś nie mogłam zebrać wszystkiego może dlatego, że to mój pierwszy wpis o zużyciach a może dlatego, że połowe opakowań wyrzuciłam do śmieci i  nie znalazły się z tej racji tutaj ale wracając do opisu :


1. TONIK BIO aloesowy ZIAJA ( do cery normalnej i suchej) - tonik na pewno łagodny dla cery wrażliwej również się nadaje z pewnością, delikatnie oczyszcza, pielęgnuje, odświeża cere.
Zawiera sok z liści aloesu oraz prowitaminę B5 ( D- panthenol), bardzo ładnie pachnie i jest wydajny, mi starczył na kilka ładnych miesięcy.
Cena: ok 6zł
Dostępność: apteki, drogerie, sklepy spożywcze, markety

2.Krem DOVE - małe opakowanie na zdj, nie zbyt tłusty, nawilża cere, szybko się wchłania, ładnie pachnie, niezbędnik w kosmetyczce, uwielbiam takie małe kremiki ;D
Cena: ok 4 zł
Dostępność: drogerie, sklepy spożywcze, markety


3,4- pomadki do ust z firmy ISANA - pierwsza  wersja blue, doskonale nawilża, nie ciapie się także konsystencja również dobra, delikatnie nabłyszcza usta.
Druga różowa, wersja  pearl& gloss delikatny kolor różu ale taki naprawde delikatny, perfumowana o delikatnym słodkim zapachu szminek, na ustach wspaniale błyszczy i lekko rozjaśnia. Polecam
 Cena: ok 4 zł
Dostępność: Rossmann

5. GARINIER Czysta skóra, żel-krem oczyszczający- ekstrakt aloesu, cynku, który wysusza niedoskonałości, antybakteryjny, łagodnie oczyszcza, rzadka konsystencja, kolor biały.
Cena: w promocji 10 zł, cena wiarygodna-15,99 zł
Dostępność: Rossmann


6. Puder Synergen odcień 2, wykazuje właściwości matujące oraz ograniczające wyskakiwanie
 niespodzianek na twarzy(antybakteryjny), nie zamyka porów, jak dla mnie KWC wśród pudrów nie kupuję już żadnego innego ;)
Cena: ok 8 zl
Dostępność: Rossmann


7. Maska BIOVAX do włósów słabych ze skłonnością do wypadania- na zdjęciu moje pierwsze opakowanie ale w szafce czeka już drugie. Nie wiem czemu znów po nią sięgnełam efekty daje na początku kuracji później tylko nawilża. Z wypadaniem dała sobie radę na początku  potem włosy jakby się przyzwyczaiły i już takich efektów nie było, zdaje się lekko obciążać włosy...gęsta, wydajna, ładnie pachnie pewnie dzięki soku z aloe vera;D jeśli ktoś ma życzenie moge zrobić o niej osobną notke ponieważ nie spisuję jej na straty ;)
Cena: 19.99 zł / 250ml
Dostępność: apteki i chyba tylko one, Super-Pharm



8. Balsam do ciała AVON jabłkowy- konsystencja rzadka ale szybko się wchłania i tu jego plus, nie brudzi ubrań nie jest tłusty, ogólnie polecam, napewno nawilża i do tego ładnie pachnie.
Cena: ok 9 zł
Dostępność: AVON


9. Szampon do włosów EVA NATURA bursztyn+glikogen do włosów przetłuszczających się- zawiera sls, silikon jednak jest nie groźny i w miare delikatny, włósy nie przetłuszczają się szybko po nim, śą gładkie i pusyste
Cena:?
Dostępność: sklepy spożywcze, markety, drogerie czasami

10.  Fa rice Dry- sztyft i to chyba ostatni w moim życiu, brudzi ubranie długo się wchłania, ladnie pachnie i to jedyny plus bo nie chroni szczególnie przeciw poceniu się
Cena: ok 8 zł
Dostępność: markety, drogerie, sklepy spożywcze



11. Nafta ANNA z drożdżami- stosuję ją do mojej maseczki z jajkiem a kiedyś solo przed myciem wcierałam w skórę głowy, lekko przesusza włosy i do tego zapach jak w warsztacie samochodowym ale można się przyzwyczaić, co do efektów nie zauważyłam gdyż na początku jej stosowania szczególnie na to nie zwracałam uwagi, wcierałam żeby było bo ponoć miało być dobre dziś już sukcesywnie analizuję i sprawdzam dany produkt, wracają do niej polecam do dodawania do maseczek , solo przesusza.
Cena: ok 6/7 zł
Dostępność: Apteki



12, 13, 14 - Opinia TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...