środa, 20 marca 2013

Odżywka Naturia z pokrzywą i zieloną herbatą


Cześć,  nareszcie znalazłam chwilkę wolnego na stworzenie posta ;) 
Motywująca jest dla mnie  zwiększająca się liczba odwiedzin z czego się cieszę i postaram się dodawać ciekawe posty byście miały możliwość poczytania moich opinii na temat kosmetyków. Zostałam również oTAGowana gdzie szczegóły  ujawnię w kolejnym poście.
Natomiast w dzisiejszym  przedstawiam Wam moją ulubioną odżywkę, którą stosuję do OMO oraz po  olejowaniu aby zmniejszyć ryzyko tłustych włosów.




Zapewne większość z Was ją doskonale zna, ja osobiście czytając opinie innych blogerek podpisuję się pod pozytywną opinią.








Skład:







Co obiecuje producent?








Cena: śmiesznie tania- 3.99zł
Dostępność: Rossmann, Natura, markety, sklepy osiedlowe


Moja opinia:
Odżywka ma rzadką konsystencję ale nie do przesady, świetny zapach zielona herbata i pokrzywa sama świeżość na włosach. Jest delikatna dla włosów nie zawiera w sobie żadnych ciężkich składników. Szukałam czegoś taniego i sprawdzonego dlatego wybrałam właśnie ją. Polecam tą odżywkę, gdyż nie obciąża włosów, nie są po niej przyklapnięte, wyglądają zdrowo i świeżo. Jest to moja pierwsza odżywka b/s od baaardzo dawna i jak narazie nie mam zamiaru jej wymieniać.

Pozdrawiam
Nutkowa

6 komentarzy:

  1. Oooo może kiedyś się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnej ich odżywki, za to szampony sprawdzały się bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Joanny ( szczególnie te, do pielęgnacji włosów )

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Zostałaś otagowana przez http://mangomania78.blogspot.com/ miłej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdzie nie mogę jej dorwać, w żadnym z 3 rossmannów w moim mieście jej nie ma, w dwóch Naturach też... eh.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą znalazłam akurat w Cauflandzie;D

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...