wtorek, 26 marca 2013

Maska odbudowująca z ceramidami LOTON

Cześć, jak to dobrze, że już dziś były (dla mnie ;D ) ostatnie zajęcia  na uczelni i jutro można zbierać się do domku;) w Bydgoszczy wiosna jak się patrzy, śniegu ubywa w oczach, zobaczymy jak będzie we Włocławku;) Dziś chciałabym Wam przedstawić maskę, która jest moim KWC, oto ona:










Z pewnością wiele z Was dobrze zna tą maskę i ma o niej pozytywne i negatywne opinie.
Ja również znam ją od dawna a jestem jej posiadaczką od niedawna.
Nigdy nie przyszło mi do głowy aby ją zakupić, gdyż uważalam, że  będzie obciążać włosy, sklejać i same najgorsze rzeczy miałam w głowie na jej widok... co się okazało? jest wspaniała ;) Jak by tego było mało jest jeszcze wersja z jedwabiem i oczywiście mój wybór był trudny na szczęście z pomocą przybył mój kochany i metodą dedukcji doradził mi tą ;)
Używam jej po umyciu włosów,  nakładam na 3-4 min podczas, gdy zbieram wszystkie manele kosmetyczne, maska siedzi sobie na włoskach.

Cena: w promocji 4.99 zł ( cena sugerowana 9.99zł)

Dostępność: drogeria NATURA, Carrefour i inne markety

 

Plusy:
  • idealna konsystencja
  • nie drażniący słodki zapach
  • nie przeciąża włosów ani skóry głowy 
  • włosy nie są oklapnięte, przybite
  • miękkie w dotyku
  • puszyste
  • nawilżone
  • zapach utrzymuje się przez kilka godz na włosach
  • łatwe nałożenie
  • nie przyspiesza przetłuszczania włosów
  • nie podrażnia skóry głowy
  • łatwy dostęp
  • przystępna cena


Minusy:


  • mała pojemność jedyne 125g
  • mała wydajność



Edit

Skład:

 Aqua, Cetyl Alcohol, Cetostearyl Alcohol, PEG-20 Stearate, Stearalkonium Chloride, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Parfum, Hydrolyzed Vegetable Protein PG-Propyl Silanetriol, Polyquaternium-70, Dirpopylene Glycol, Laureth-3 Datem, Glycerine, Lactis Lapida, Ceramide 3, Hydrolyzed Sericin, Methychloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Salicylate, Lomonene, Hxyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional.


To tyle ode mnie w Wy ją miałyście?

pozdrawiam
nutkowa

7 komentarzy:

  1. chętnie ją wypróbuję bo widzę same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ładnie, tylko ta pojemność ...

    OdpowiedzUsuń
  3. O,super-jestem z Bydgoszczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem z Bydzi :) Mogłabyś wrzucić skład maski? Może ją kupię, bo opinia jest zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skład nie jest groźny, maska nie przeciąża włosów także warto spróbować;) PS. widze, ze przybywa blogerek z Bdg ;D

      Usuń
  5. Kiedyś miałam ją już w koszyku (gdy była w promocji), ale ostatecznie przyjrzałam się dokładniej składowi i stwierdziłam, że wolę te 5zł dołożyć do ciekawszego produktu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie sprawdza się rewelacyjnie dlatego nie zamieniłabym jej nigdy;D skład nie zrobił krzywdy moim włosom a wręcz przeciwnie;) ale każdy ma inne włosiaki i na każdego inaczej działają różne produkty;)

      Usuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...