czwartek, 7 marca 2013

Aktualizacja włósów

Witam, dziś znalazłam chwilę by  przybyć do Was z moją aktualizacją włosową... jest to pierwszy raz gdzie robiłam zdj, dokumentujące moją pielęgnację.
Jestem dumna z niej pomimo, że nie była jakaś szczególna to efekty już widać.

 Dobra dosyć tego biadolenia wrzucam foty do porównania ;)



2 luty 2013r.
4 marzec 2013r.




Więc tak dla lepszego efektu wizualnego założyłam tę samą koszulkę, włosy na obu zdjątkach są świeżo po umyciu i suszeniu naturalnym zdj nr 1 z fleszem, zdj nr 2 bez fleszy( włoski trochę krzywo ułożone z prawej str ) tak dla jasności.

Efekty: 
- pierwsze co rzuciło mi się w oczy to zniknięcie fal hmm ciekawe czemu nagle moje włoski stały się bardziej proste chociaż z natury takie są to po umyciu ZAWSZE lekkie fale były a tu prosze nie ma

- końcówki bardziej ujarzmione
Są jeszcze inne ale zbędne moje pisanie o tym przejdę do pielęgnacji;p

Pielęgnacja lutego :

  •  śpię ze spiętymi włoskami
  •  po domciu też w spiętych chodzę
  •  używam gumek bez metalowych dodatków
  •  czesze grzebieniem
  •  nie farbuję, nie stylizuję, nie suszę suszarką, nie używam prostownicy, lokówki itd. itp.
  •  myję włosy metodą OMO
  •  zawsze zabezpieczam końcówki jedwabiem
  •  2x maseczka z jajek opis TUTAJ
  •  4x olejowanie, różnymi metodami
  •  w myciu przeważał lekki szampon bez sls, silikonów, który napewno lepiej mi odpowiada niż właśnie te z tymi skladnikami
  •  wcierałam płyn Alpicort F
  •  masaż skóry głowy
  •  picie pokrzywy

Oczywiście te trzy ostatnie nie były regularne zdarzył mi się dzień lub dwa ewentualnie cztery przerwy ale to nie jest żaden problem pielęgnacja trwa dalej i oby w dobrym kierunku ;)


To tyle ode mnie aaaaa zapomniała bym o najważniejszym w Rossmannie są wielkie wyprzedaże kosmetyków, akcesori do włósów i wgl wgl wszystkiego także tego ;D idzie weekend i zakupy;p

Pozdrawiam Was serdecznie
Nutkowa

1 komentarz:

  1. Włoski na końcówkach są widocznie bardziej gęste i puszyste :)
    A co do wyprzedaży - w tym miesiącu mam bana na zakupy kosmetyczne :(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...