piątek, 8 lutego 2013

Moja włosowa historia

Cześć!
Obiecane fotki moich włosków ehh w sumie nie ma czego ogladać nie jest to coś wymarzonego ale najgorzej też w sumie nie jest.
Ostatnio sporo na nie uważam i stosuje sporo metod o których też kiedyś napiszę a narazie moje włoski w kolejności od młodych lat aż do mojej starości, bo przecież nastolatką od kilku miesięcy już nie jestem;p



                                                                       
                                                                           2002r.
Włoski myte jedynie szamponem ziołowym , nie zapomnę jego miłego zapachu ;) suszone naturalnie









2004r.
j.w




                                                                       2009r.
Włoski farbowane rozjaśniaczem;O tak wiem co ja im zrobiłam ale dopóki były ładne to się z nich cieszyłam do czasu...oczywiście szampony z sls, sles itd do tego odżywki do włosów farbowanych, suszenie suszarką.



              2012r.
 Widać jak mocno zniszczone włosy przez moje przyzwyczajenie i używanie jedynie odżywki w sprayiu do rozczesania. Na szczęście we wakacje się z tym opamiętałam i zakupiłam vax do włosów blond opinie podam wkrótce.    





02.02.2013r.
włoski przed ścięciem, świeżo umyte, suszone metoda naturalną







03.02.2013r.

Tutaj włoski juz po ścieciu tak wygladają po nocy. Chciałabym żeby były bardziej nawilżone i bardziej żywe jakkolwiek to brzmi;p



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz podzielić się nawet krótką opinią na temat wpisu, śmiało pisz! Jestem otwarta na wszelkie komentarze, nie tylko pozytywne. Staram się zawsze odpowiadać na pozostawiony komentarz i zaglądać do wszystkich moich komentatorów.
Proszę nie dodawać jednak komentarzy reklamujących blog, czy też zapytania o wzajemną obserwację, jeśli uznam, że Twój blog mi się podoba sama dołączę do grona Twoich czytelników;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...